Populiariausios dovanų tendencijos
-
Dovanų pakavimo popierius – tvirtos ir plonos medžiagos popierius, kuris apsaugo dovanojamas dovanas nuo galimų pažeidimų.
Tinkamai įpakuota dovana yra puikus būdas parodyti dovanos gavėjui, kad jis išties rūpi. Tinkamai parinkta dovana, dovanos gavėjui turi didžiulę reikšmę ir gali sukelti labai teigiamas emocijas. Nesvarbu kokio dydžio bus dovana jeigu ji bus tinkamai įpakuota. Dovanos įpakavimas gali prilygti lyg dovanai iš Paryžiaus.
Dovanų pakavimas – tai puošmena padaranti dovaną ypatinga ir išskirtine. Norint, kad dovana atrodytų tinkamai, labai svarbu parinkti tinkamą dovanos pakavimo popierių, nes pasirinkus netinkamą galima labai pabloginti dovanos estetinį vaizdą. Kokios dovanų pakavimo tendencijos populiarios šiuo metu aptarsime straipsnyje.
Tvarumas
Tvarumas – vienas iš svarbiausių dalykų dovanos dovanojimo procese. Tvarumas rodo iš ko ir kur dovana pagaminta, kaip ji atkeliavo į mūsų rankas ir kiek laiko ji bus naudojama. Dažnu atveju pati dovanojama pakuotė patraukia dėmesį, o tik tada kai dovana išpakuojama paaiškėja ar produktas ekologiškas.
Vis labiau akcentuojamas tvarus ir etiškas dovanų teikimas, atspindintis platesnį vartotojų perėjimą prie aplinkai nekenksmingų ir socialiai atsakingų gaminių. Pirkėjai vis dažniau ieško dovanų, kurios būtų ne tik unikalios ir asmeniškos, bet ir mažiau kenksmingos aplinkai. Dėl šios priežasties vis populiaresnės tampa ekologiškos dovanos: pagamintos iš perdirbtų, ekologiškų arba tvarių medžiagų. Prekių gamintojai ir tiekėjai reaguoja į šį poreikį siūlydami platesnį tvarių dovanų pasirinkimą ir pabrėždami gaminių gaminimo aspektus.
Spalvos
Kadangi XXI amžius pilnas chaoso, lėkimo, skubėjimo ir globalinių netikėtumų, dovanų pirkėjai nori suteikti daugiau džiaugsmo, dovanos gavėjui į gyvenimą įnešti daugiau spalvų. Dėl šios priežasties vis daugiau ryškių spalvų užima parduotuvių vitrinas. Šiuo metu vyrauja gamtos tematika – natūralios, samanų, smėlio, žemės, naktinio dangaus arba ryškios – žydinčių gėlių ar dangaus saulėtą vidurdienį. Juoda, balta, pilka vis dar išlieka tendencijų aukštumose.
Renkant dovanas specialistai šiemet rekomenduoja nepabijoti išžengti iš žemės spalvų ribų ir dovanoto stilingas, spalvotas dovanas. Tai gali būti ryškios gertuvės, indai, įvairios ryškios dekoracijos. Jeigu turite baimė, kad spalvos per daug šokiruos dovanos gavėją, tokiu atveju rekomenduojama rinktis ryškų dovanų įpakavimą. Garantuojame, kad sukaktuvininkas bus nustebintas ir tokia dovana jam suteiks daug laimės.
Prisilietimas
Ypatingai po karantino laikotarpio dauguma žmonių pasigenda gyvo bendravimo, prisilietimo prie brangių akimirkų, tų pačių gaunamų dovanų. Pasibaigus karantino laikotarpiui dauguma žmonių grįžo į ofisus, daugybė konferencijų ir mokymų persikėlė iš kompiuterio ekrano į realybę. Žmonės galimi vėl pajausti vieni kitus, matyti vienas kito šypsenas, emocijas. Dar niekada taip nevertinom buvimo kartu ir to fizinio kontakto¡
Dekoratoriai rekomenduoja kaip tik įmanoma dovano dovaną gaunančiajam susitikus tiesiogiai. Tokios dovanos atrodys šiltesnės, matysite gaunančiojo reakciją, ar dovana jam patinka ar ne. Skaitmenines dovanas dovanoti tapo daug paprasčiau, bet jos atrodo daug šaltesnės. Tik dovanojant dovaną tiesiogiai nereikia pamiršti, kad dovaną pateikti vertėtų tinkamai – parinkti tinkamą dovanos pakavimą ir apsvarstyti patį įteikimo procesą.
Verslo dovanų tendencijos
Verslo dovanos ne tik skatina santykių kūrimą tarp įmonės darbuotojų, bet ir suteikia įmonėms galimybę pagerinti savo prekės ženklo įvaizdį. Pasirinkdamos dovanas, atitinkančias jų prekės ženklo vertybes ir estetiką įmonės sustiprina savo tapatybę ir sukuria teigiamą asociaciją. Visiškai neturi įtakos ar dovanojamos dovanos yra ekologiškos ar tai asmeniniai daiktai ar techninės programėlės. Būdamos informuotos ir atsižvelgdamos į gavėjų pageidavimus ir vertybes, įmonės gali naršyti besikeičiančiame verslo dovanų pasaulyje ir padaryti reikšmingą poveikį įmonės garsinimui. Be abejo kokią dovaną nuspręsite dovanoti yra svarbu, bet taip pat svarbu ir verslo dovanų etiketas.